VerDi bestaat 25 jaar en dat vieren we in stijl. We stellen jullie met trots een gloednieuwe website, een opgefrist logo en een nieuwe, functionele VerDirect-nieuwsbrief voor.
Wie?
Verdi staat voor de Vereniging van directeurs podiumkunsten en kunstacademies. Onze missie is helder en eensgezind: we verdedigen de belangen van directeurs & we verdedigen de belangen van de sector. We doen dit door op het beleid in te wegen en in gesprek te gaan met al onze stakeholders.
We willen de verschillende sociale media kanalen gebruiken om zichtbaar te zijn en op gepaste manieren deze belangen te verdedigen. We durven meer dan vroeger zichtbaar te zijn en met weloverwogen berichten naar buiten te komen.
Nieuwe website
Op onze nieuwe website vind je info over de werking van VerDi, verschillende tools die VerDi-leden kunnen gebruiken bij het uitoefenen van onze job en een nieuwe sollicitatiemodule. Deze module biedt afgestudeerde kunstenaars de kans om naast de algemene gegevens ook bijvoorbeeld aan te geven in welke regio ze liefst willen werken.
Nieuw logo
Zelfs het gekende VerDi-logo hebben we een make-over gegeven. Modern, fris en toch gelinkt aan de roots. Dit logo zal niet alleen onze website sieren, maar ook alle verdere communicatie en de vernieuwde VerDirect. Nieuwe leden van onze directeursvereniging kunnen zich via de website aanmelden voor deze nieuwsbrief.